دانلود اپلیکیشن اندرویدی

ایران اپس ارائه دهنده بهترین اپلیکیشن های فارسی است.

دانلود اپلیکیشن اندرویدی

ایران اپس ارائه دهنده بهترین اپلیکیشن های فارسی است.

دانلود انواع اپلیکیشن های فارسی برای گوشی اندروید خود را از طریق ایران اپس انجام دهید. دانلود وایبر، دانلود تلگرام و برنامه لاین و هزاران برنامه و بازی اندرویدی از سایت ایران اپس امکان پذیر است.

  • ۰
  • ۰

دانلود اپلیکیشن اندرویدی شامل برنامه اسکایپ هم می شود. اسکایپ به شما امکان برقراری تماس تصویری و پیام کوتاه رایگان تحت برنامه را می دهد.

با بهره گیری از برنامه اسکایپ می توانید برای دوستان و آشنایانتان به شکل رایگان پیام صوتی، متنی و تصویری بفرستید.

همین حالا به سایت ایران اپس بروید و به جمع میلیون ها نفری بپیوندید که از این برنامه استفاده میکنند و با عزیزان تان در تماس باشید.

دانلود اپلیکیشن اندرویدی اسکایپ در ایران اپس موجود است.

ویژگی ها:

- خانواده و دوستان خود را در چشم به هم زدن پیدا کنید. بیش از 250 میلیون نفر از اسکایپ استفاده میکنند پس مطمئن باشید که در اسکایپ با یکی از دوستان یا آشنایان خود برخورد خواهید کرد.

- گفته های خود را بنویسید. مهم نیست که کجا هستید، با امکان ارسال پیام های متنی دوستان شما همیشه در نوک انگشتان تان هستند!

-  امکان برقراری تماس تلفنی با هر کسی از سراسر دنیا. با استفاده از تماس های صوتی و تصویری اسکایپ با  دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید و حرف دلتان را به آنها بزنید!

- امکان برقراری تماس با تلفن همراه یا ثابت در صورت عدم استفاده طرف مقابل از اسکایپ با کمترین هزینه – حتی اگر دوستان یا خانواده شما از اسکایپ استفاده نمیکنند باز هم میتوانید با کمترین هزینه با آنها در ارتباط باشید. همچنین امکان ارسال پیامک و برقراری تماس با تلفن ثابت نیز وجود دارد فرقی نمیکند که شخص مورد نظر در آن سوی شهر باشد یا آن سوی دنیا.

- آیا عکسی گرفته اید که میخواهید آن را به اشتراک بگذارید؟ عکس های مورد علاقه تان را برای دوستان و خانواده خود بفرستید و دیگر نگران هزینه پیام های تصویری (ام ام اس) یا عدم دریافت آن عکس به خاطر محدودیت های ایمیلی نباشید.

- با هر کسی از هر جای دنیا چت کنید. از اسکایپ میتوان در گوشی های هوشمند، تبلت ها، رایانه ها از جمله مکینتاش و حتی تلویزیون نیز استفاده کرد. فرقی نمیکند دوستان یا خانواده شما از چه دستگاهی استفاده میکنند، اسکایپ با هر دستگاهی سازگاری دارد. به همین راحتی!

- امکان ارسال پیام های تصویری به صورت نامحدود و رایگان– لحظات زندگی خود را ثبت کنید و با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

  • ۹۴/۰۵/۰۱
  • عاطفه ابوالفضلی

نظرات (۱)

یک انسان متعالی به اندازه ای که بزرگ می اندیشد، بهتر نیز زندگی می کند.((رالف والدو امرسون))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی