دانلود اپلیکیشن اندرویدی

ایران اپس ارائه دهنده بهترین اپلیکیشن های فارسی است.

دانلود اپلیکیشن اندرویدی

ایران اپس ارائه دهنده بهترین اپلیکیشن های فارسی است.

دانلود انواع اپلیکیشن های فارسی برای گوشی اندروید خود را از طریق ایران اپس انجام دهید. دانلود وایبر، دانلود تلگرام و برنامه لاین و هزاران برنامه و بازی اندرویدی از سایت ایران اپس امکان پذیر است.

با برنامه لاین میتوانید هر میزان که دوست دارید تماس گرفته و پیام کوتاه ارسال کنید.

لاین برنامه ای جهت ارتباطات است که به شما امکان برقراری تماس صوتی و ارسال اس ام اس در هر ساعت و هر مکانی را به صورت رایگان می دهد. برنامه لاین بالای 260 میلیون کاربر از چیزی فراتر از 231 کشور دنیا را دارد.

این برنامه بیشترین دانلود را در 52 کشور دنیا به خود اختصاص داده است. برخی از این کشورها عبارتند از: ژاپن، تایلند، تایوان، اسپانیا، چین، اندونزی، سنگاپور، هنگ کنگ، مالزی، هند، سوییس، عربستان سعودی، هند، مکزیک، روسیه، ماکائو، امارات متحده عربی و ...

برنامه لاین برای کاربران ایران اپس در دسترس است.

ویژگی ها:

- امکان برقراری تماس صوتی و تصویری به صورت رایگان مناسب برای برگزاری جلسات کاری یا اطلاع از حال دوستان و آشنایانی که دور از شما زندگی میکنند. حتی اگر نفر مقابل نسخه آیفون این برناخه را دارد باز هم امکان برقراری تماس هست و مهم تر از همه اینکه هیچ هزینه ای هم به شما تحمیل نمیشود.

- رایگان بودن تماس ها و پیام های بین کشوری

- دریافت سریع پیام ها با استفاده از پیام رسان برنامه، به جای وقت گذاشتن برای ارسال ایمیل یا پیامک از قابلیت پیام رسانی برنامه لاین برای ارسال آسان پیام همراه با آیکن ها و عکس های رنگارنگ و حتی اطلاعات موقعیت مکانی خود استفاده کنید.

- بیان احساسات خود با استفاده از  برچسب ها و شکلک های اموجی، ارسال عکس و پیام های صوتی و امکان استفاده در رایانه ها و تبلت ها از دیگر قابلیت های پیام رسان برنامه میباشند

- لذت بخش تر شدن و راحت تر شدن ارتباطات، با ویژگی "گذر زمان" و ثبت نوشتار، عکس، فیلم، برچسب و حتی موقعیت مکانی خود در آن میتوانید دوستان خود را از آنچه اخیرا انجام داده اید آگاه نمایید. یادتان نرود که با استفاده از همین ویژگی میتوانید از فعالیت های دوستان تان نیز آگاه شوید

- امکان پیدا کردن تمام شخصیت های مورد علاقه خود در فروشگاه برچسب، این فروشگاه دارای برچسب های زیبا و فوق العاده ای با تصویر شخصیت های معروفی از سراسر دنیاست.

- دریافت اطلاعات به درد بخور از حساب های کاربری رسمی برنامه لاین، شما میتوانید با اضافه کردن این حساب های کاربری به برنامه خود از افراد مشهور در کشور منتخب خود پیام های واقعی دریافت کنید.

برقراری ارتباط در این برنامه هیچ گونه هزینه ای ندارد ولی همچون برنامه های مشابه هزینه تبادل اطلاعات در اینترنت به عهده شماست. توصیه میکنیم برای  استفاده از خدمات این برنامه از اینترنت نامحدود استفاده کنید و نسخه اندروید دستگاه تان نیز حداقل 2.1 باشد.

این برنامه را از لینک زیر دریافت نمایید:

برنامه لاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی