دانلود اپلیکیشن اندرویدی

ایران اپس ارائه دهنده بهترین اپلیکیشن های فارسی است.

دانلود اپلیکیشن اندرویدی

ایران اپس ارائه دهنده بهترین اپلیکیشن های فارسی است.

دانلود انواع اپلیکیشن های فارسی برای گوشی اندروید خود را از طریق ایران اپس انجام دهید. دانلود وایبر، دانلود تلگرام و برنامه لاین و هزاران برنامه و بازی اندرویدی از سایت ایران اپس امکان پذیر است.

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایران اپس یک برنامه فوق العاده کاربردی برای دانشجویان، هم خانه ای ها، عشق سفرها و در کل هرکس که با دیگران مخارج مشترک دارد.

آیا جزو آن دسته افرادی هستید که به طور مداوم مخارج مشترک با دوستان، آشنایان و ... دارید؟ آیا با چند نفر هم خانه هستید و حساب کتاب های زیادی دارید؟ آیا ساکن خوابگاه هستید و مدام طلبکار و بدهکار میشوید؟ آیا برایتان مهم است که هیچ وقت بدهکاری خودتان را فراموش نکنید؟

کافیست هر زمان که یک خرج مشترک با دیگران داشتید آن را در برنامه ثبت کنید، تمام حساب کتاب های شما با دیگران به طور خودکار انجام خواهد شد. میان مخارج ثبت شده جستجو کنید، بدهکاری خود را با یک فرد خاص تسویه کنید، سهم خود از یک خرج خاص را بپردازید، حتی می توانید خرج جدید را به دوستان تان از هر طریقی که تصور میکنید اعلام کنید...

اکنون نسخه حرفه ای برنامه اندروید با امکانات بسیار کامل و محیط کاربری زیبا و جذاب در اختیار شماست. چیزی حدود 12 هزار خط کد برای تهیه این برنامه نوشته شده است... پس از آن لذت کامل ببرید :)

برنامه اندروید دنگی دونگی را ار ایران اپس بگیرید.

مهم ترین ویژگی های برنامه دَنگی دُونگی حرفه ای:

- مدیریت و حسابرسی مخارج گروهی

- مشخص کردن هزینه پرداختی هر شخص بطور جداگانه

- اعلام مخارج ثبت شده به افراد از طریق ابزارهای پیام رسانی (اس ام اس، وایبر، تلگرام و غیره)

- ثبت تاریخ و زمان دقیق اضافه شدن مخارج

- قابلیت تسویه جزئی و تسویه کامل هر یک از مخارج

- فیلتر کردن مخارج بر اساس نام، قیمت، پرداخت کننده و استفاده کننده های یک خرج جهت جستجو در موارد ثبت شده

- قابلیت مشاهده وضعیت حساب هر فرد به طور جداگانه و کلی

- قابلیت مشاهده میزان بدهکاری و طلبکاری افراد از یکدیگر

- قابلیت تسویه حساب کامل دو فرد با همدیگر

- امکان قفل گذاری روی برنامه برای حفظ امنیت حساب ها

- قابلیت ذخیره (بکآپ) گیری از اطلاعات برنامه و بازگردانی آن ها

- امکان حذف تمامی اطلاعات برنامه جهت تعریف مجدد افراد و مخارج

- قابلیت افزودن افراد از لیست تلفن کاربر، حذف و ویرایش آنها


********************************************************

از دوستان عزیز خواهشمندم حتما برای بار اول راهنمای برنامه را مطالعه کنند. منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستم.


  • عاطفه ابوالفضلی
  • ۰
  • ۰

کولاژساز اینستاگرام یکی از جدیدترین برنامه های اندرویدی است که در کنار برنامه اینستاگرام کار می کند. دانلود اپلیکیشن اندرویدی کولازساز اینستاگرام برای بیشتر افراد جذاب است. با استفاده از این برنامه شما می توانید تصاویر موجود در گوشی و یا تبلت خود را با یکدیگر ترکیب کنید و به اصطلاح کولاژ بسازید. سپس تصویر آماده شده را در گوشی خود ذخیره کنید و یا در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید تا فالوورهایتان آن را ببینند. طرحی که در نهایت آماده می شود قابل اصلاح بوده و می توانید هرگونه تغییری که می خواهید در آن بدهید. در سایت ایران اپس این برنامه را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن اندرویدی را در سایت ایران اپس انجام دهید.

کار کردن با این برنامه به قدری روان و ساده است که به شما اجازه میدهد هر جا که خواستید حس خلاقیت تان را به کار گیرید.

برای چرخش 180 درجه ای عکس ها، درست کردن افکت آینه یا جایگزینی عکس ها با یکدیگر میتوانید به راحتی ضربه آهسته ای با انگشت به آنها وارد کنید. برای عوض کردن جای دو عکس با هم کافی است انگشت تان را روی یکی نگه دارید و به سمت دیگری بکشید. برای بزرگ نمایی یا کوچک نمایی تصویر نیز میتوانید دو انگشت تان را روی صفحه نمایشگر به هم نزدیک یا دور کنید و بالاخره برای تغییر اندازه عکس ها میتوانید کادر اطراف آنها را به بالا، پایین، چپ یا راست بکشید.

شما با به کارگیری خلاقیت و با تسلط کاملی که روی عکس ها دارید میتوانید آنها را هر طور که خواستید کنار یکدیگر قرار دهید به طوری که راوی یک داستان یا ماجرا باشندیا گروهی از افراد، اشیاء یا هر چیز دیگر را به خوبی کنار هم نشان دهند. شما میتوانید با کنار هم قرار دادن عکس های معمولی خود یا قرار دادن آنها در قالب مکعبی حال و هوای تازه ای به آنها بدهید یا هر حس و حالی را که میخواهید از طریق آنها منتقل کنید.

  • عاطفه ابوالفضلی
  • ۰
  • ۰

قدم در دنیای Fast and Furious 6 بگذارید، پولدار شوید و با ویراژها و رانندگی آکروباتیک در خیابان های لندن توجه سریعترین و حرفه ای ترین رانندگان را به خود جلب کنید. بازی جذاب اتومبیل رانی را از سایت ایران اپس دانلود کنید. یک حالت جدید و جالب به نام “سرقت” به این بازی اضافه شده که هیجان آن را دو چندان کرده است. این حالت دارای یک سری ماموریت است و همانطور که از اسمش پیداست شما رانندگی گروهی از سارقان را بر عهده خواهید داشت.

ایران اپس ارائه دهنده بهترین بازی های اتوموبیل رانی است.

گرافیک خیره کننده این بازی از جمله نقاط قوت آن به حساب می آید. از طرفی حالت های جدیدی نیز به بازی اضافه شده که یکی از آنها “سرقت” و دیگری “بران یا بمیر” است که هر کدام دارای یک سری ماموریت هیجان انگیز هستند. تنها چیزی که در این بازی نباید فراموش کنید رانندگی با تمام سرعت است. فرقی نمیکند چه خطراتی پیش رویتان است، رانندگی سرسام آور میتواند شما را از همه خطراتی که تهدیدتان میکنند دور نگه دارد. شما در این بازی به پیروی از سری فیلم های Fast and Furious باید با یک سری راننده بسیار حرفه ای و البته اجیر شده رقابت کنید. ضمنا میتوانید در حالت آنلاین به مصاف حریفان واقعی از سراسر دنیا بروید. در این بازی کلیه ماشین هایی که در فیلم Fast and Furious 6 شاهد آنها بودیم لحاظ شده اند به طوری که حس بودن در فیلم به آدم دست میدهد. شما میتوانید هر کدام از ماشین های فوق را خریداری کرده و آن را به دلخواه خود ارتقا دهید.

ایران اپس بازی های هیجان انگیزی دارد.

همانطور که گفتیم در حالت سرقت رانندگی خودروی گروهی از سارقان را بر عهده خواهید داشت. در این حالت ابتدا شما طلا و جواهرات سرقت میکنید و بعد تعقیب و گریزی نفس گیر آغاز میشود که باید در آنجا مهارت های رانندگی خود را به نمایش بگذارید. این بازی دارای حالت قهرمانی نیز هست. یعنی شما میتوانید در سری مسابقات (تورنومنت) قهرمانی شرکت کرده و برای قهرمان شدن تلاش کنید. یکی از نکات قابل توجه در این بازی آن است که میتوانید ببینید حریف تان از چه وسایل کمکی استفاده میکند تا یک قدم جلوتر باشد. همچنین در این بازی ماشین شما احتیاج به سوخت دارد و فروشگاهی برای خرید سوخت نیز در نظر گرفته شده که میتوانید با توجه به نیاز خود از آن سوخت خریداری کنید. شما دو موجودی در این بازی دارید یکی موجودی سکه که تعداد سکه های جمع آوری شده تان را نشان میدهد و دیگری موجودی سوخت.

ایران اپس دارای بازی هیجانی ماشین بازی است.

جدول بالاترین امتیازات این بازی همانطور که در سایت ایران اپس به طور مفصل گفته شده، علاوه بر نمایش بالاترین امتیازات، رقابت های مختلف و جوایزی که برای برنده شدن در هر کدام از مراحل سری مسابقات بازی در نظر گرفته شده است را نیز نشان میدهد. بخشی هم نیز در بازی به نام “جعبه های جایزه تج” در نظر گرفته شده که امکان مشاهده آسان تر جوایز بزرگ بازی را فراهم میاورد. این بازی قابلیت اجرا در بیشتر تبلت های اندرویدی با صفحه نمایشگر اچ دی و کیفیت 1080p را داراست و توصیه میکنیم اگر میخواهید بیشترین لذت را از این بازی ببرید حتما آن را در صفحه نمایشگر بزرگ تبلت ها تجربه کنید.

  • عاطفه ابوالفضلی
  • ۰
  • ۰

اپلیکیشن (Application) در حقیقت یک نرم‌افزار رایانه ای است که جهت استفاده کاربران طراحی و پیاده سازی می‌شود. سایت ایران اپس یکی از موفق ترین سایت هاست که در این زمینه فعالیت می کند.

بیشتر نرم‌افزارهای مورد استفاده ما را اپلیکیشن ها تشکیل می دهند. افراد مختلف از اپلیکیشن های زیادی استفاده می کنند و فقط نرم‌افزارهای سیستمی مثل سیستم عامل یا زبان‌های برنامه نویسی اپلیکیشن‌ها محسوب نمی‌شوند.

برای مثال نرم‌افزار اکسل، وورد، فتوشاپ، گوگل کروم، فایرفاکس و یا بازی‌های کامپیوتری همگی اپلیکیشن هستند.

این روزها که بازار تبلت و گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های قابل حمل داغ است حتماً این لغت زیاد به گوشتان خورده‌است.

کامپیوترهای تبلت و گوشی‌های هوشمند هم مانند هر کامپیوتری دارای نرم‌افزارهای مختلف هستند. در بازار نرم‌افزارهای دستگاه‌‌های قابل حمل لغت "اپلیکیشن" یا به اختصار App بیشتر از لغت "نرم‌افزار" جا افتاده‌است و این لغت دقیقاً همان معنی "نرم‌افزار کاربردی" می‌دهد.

کاربران آن دسته از محصولات شرکت اپل که مجهز به سیستم عامل iOS هستند، می‌توانند از سرویس App Store شرکت اپل برای دانلود اپلیکیشن برروی دستگاه خود استفاده کنند. در App Store اپل چند صد هزار اپلیکیشن برای آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد تاچ وجود دارد.

گوگل، نوکیا و مایکروسافت نیز سرویس‌های مشابهی برای فروش اپلیکیشن به کاربران دستگاه‌های قابل حمل خود ارائه می‌دهند.

ایران اپس

  • عاطفه ابوالفضلی